Konstgjord ormbunksväxt 100 cm

30 st i lager för omedelbar leverans
Kurir att ta upp måndag 29 april
179,00 kr
14 dní na vrátenie Naše produkty nesplnili Vaše očakávania? Napíšte nám a my Vám poskytneme zľavu alebo vrátime celú platbu.
Máte nejakú otázku? V takomto prípade nás neváhajte kontaktovať na čísle +421 2222 000 62 alebo vyplňte kontaktný formulár.

Egenskaper

Träd ormbunkar är ormbunkar som växer med stammen och löv stiger över marknivå. De flesta träd ormbunkar är medlemmar i familjerna Dicksoniaceae , Metaxyaceae och Cibotiaceae eller Cyatheales. Denna art är den tredje gruppen ormbunkar som är kända för att ha bildat trädform. De andra två är Marattiales eusporangiate, varifrån den redan utdöda Psaronius utvecklades, och serien Polypodiales, som också inkluderar det utdöda släktet Tempskya. Förutom dessa släkten betraktas många ormbunkar i andra grupper som ormbunkar, till exempel flera ormbunkar av familjen Osmundaceae, som kan ha korta stammar under en meter, särskilt ormbunkar i släktet Cibotium, som kan växa till en höjd av 10 meter . Vargarter med korta stammar i släkten Blechnum, Calochleana, Cnemedaria, Culcita, Cystodium, Leptopteris, Lophosoria, Sadleria, Thyrsopteris och Todea kan också betraktas som träd ormbunkar.

Förekomst

Trädbregnar växer i tropiska och subtropiska områden runt om i världen, främst i regnskogar, Australien och Nya Zeeland. Liksom alla ormbunkar förökas trädbregnar av sporer som bildas på undersidan av bladen.

Parametrar

Vår ormbunke är 100 cm hög, inklusive en blomkruka. Den består av en stam, som är gjord i en kombination av naturligt trä och gröna plaststammar. Webbläsningen börjar också i början av bagageutrymmet. Bladen är gjorda av plastmaterial, som lever vid beröring och finns i antalet 10 stycken. Det är en perfekt kopia av en liveversion av detta palmer. Denna handflata levereras i en dekorativ insats med en diameter på 18 cm, tillsammans med ett konstgjort underlag, som är täckt med en imitation av mossa.

Plats

Vår ormbunkepalm kommer att fylla dina öppna och ljusa rum mycket snyggt. Tack vare sitt realistiska utseende kommer det att vara en vacker dekoration av ditt hem eller kontor och du kommer att glömma att detta palmer faktiskt är konstgjort. Det sticker ut vackert på piedestaler, i vardagsrum och matsalar , alltid i de mest representativa delarna av lägenheten eller huset . Våra Palma Ferns kommer garanterat att föra dig exotiker direkt till ditt hem.

Kombinationer

Våra Palma Ferns kombinerar mycket bra med andra typer av palmer, men också med olika Cycads , men mindre ormbunkar är också lämpliga för det. Om du är rädd för att du inte kommer att kunna placera någon av de blommande växterna i rummet bredvid detta palmer, då har du verkligen fel. Det kompletterar mycket fint med Orchids eller Guzmania . Denna palm passar också perfekt till våra RATO -blomkrukor i plast med ett rottingmönster av en ljusare men också mörk färg. Du hittar dem i vårt erbjudande. Du kan också göra plantering i en blomkruka speciell genom att placera träflis på underlaget, ett stort urval som du också hittar på vår webbplats.

Parametrar

Infoga färg svart

Recensioner

0 z 5
Denna produkt har inga betyg. Bli den första att betygsätta det!