HUR KAN JAG BESTÄLLA?
Att beställa är ganska enkelt: efter att ha lagt till de nödvändiga varorna i kundvagnen, klicka på alternativet »Visa varukorg«. Du kommer då att gå igenom beställningsprocessen (fraktsätt - betalningssätt - adress - orderbekräftelse).
HAR DU OCKSÅ STENHANDEL?
HK-green är uteslutande en webbutik. Vi har inga stenbutiker och vi har ännu ingen katalog eller utställningslokal tillgänglig.
MÅSTE JAG VARA REGISTRERAD FÖR ATT HANDLA HOS DIG?
Ingen registrering krävs för att handla hos oss.
Fördelen med registrering är dock möjligheten att övervaka statusen för din beställning och du kommer att ha historiken över dina beställningar när som helst. Du kan även spara dina uppgifter och du behöver inte ange den igen när du fyller i en ny beställning.
Du kan också se aktuell status för din beställning, samt spåra var din försändelse för närvarande är på väg.
KAN JAG BESTÄLLA UTOMLANDS?
Varor som beställs på vår webbplats kan levereras till alla EU:s medlemsländer.
KAN JAG ÄNDRA ELLER AVBRYTA BESTÄLLNINGEN?
Du kan ändra eller avbryta beställningen när som helst innan du skickar den genom att skicka denna förfrågan till vår e-post info@hk-green.eu, eller per telefon på +421 2222 000 62.
ÄR DET MÖJLIGT ATT KOMBINERA FLERA BESTÄLLNINGAR?
Ja, men bara om din beställning ännu inte har skickats. Skicka begäran om sammanslagning av beställningar till vår e-post info@hk-green.eu, eller per telefon på +421 2222 000 62.
HUR KAN JAG TA reda på STATUS PÅ MIN BESTÄLLNING?
Om du är en registrerad kund kan du övervaka statusen för din beställning genom att logga in på vår sida i avsnittet orderhistorik.
HUR KAN JAG BETALA FÖR BESTÄLLNINGEN?
Du kan betala din beställning med postförskott, det vill säga kontant till kuriren direkt vid mottagandet av varan, eller så kan du betala för den direkt efter att du skapat beställningen med kreditkort eller banköverföring.
JAG FÅR INTE BEKRÄFTELSE AV MIN BESTÄLLNING.
I det här fallet är det möjligt att du fyllde i din e-postadress felaktigt när du skapade beställningen, eller så kom bekräftelsen till Spam (spam), eller att du av någon anledning skickade beställningen felaktigt och vårt system registrerade den inte.
Vid eventuella problem, kontakta oss via e-post på info@hk-green.eu, eller per telefon på +421 2222 000 62.
HITTAR INTE SVAR PÅ DIN FRÅGA?
Om du trots att du svarar på dessa vanligaste frågor behöver kontakta oss kan du göra det via vår e-post info@hk-green.eu eller per telefon på +421 2222 000 62.