Konstgjord tendril Murgrön grön 80 cm

169 kr med DPH
135,20 kr utan moms
Inte tillgänglig
14 dní na vrátenie Naše produkty nesplnili Vaše očakávania? Napíšte nám a my Vám poskytneme zľavu alebo vrátime celú platbu.
Máte nejakú otázku? V takomto prípade nás neváhajte kontaktovať na čísle +421 2222 000 62 alebo vyplňte kontaktný formulár.

Beskrivning

Denna artificiella murgröna gren är extremt imponerande på grund av sin extremt detaljerade bladform. Bladen är av olika storlekar (4 - 8 cm) gjorda av textilmaterial. De enskilda rännorna konvergerar till en klubba. Detta gör det möjligt att enkelt sätta in den konstgjorda randen i hydrogranulat, blomskum eller blomkrukor. Antalet blad på senan är cirka 241 st. Längden på randen är cirka 80 cm. Växtens diameter är cirka 25-30 cm. Klubbens längd är cirka 8 cm. Konstgjorda ränder kan knappast vara mer original och av bättre kvalitet.

Parametrar

Produktkod 4736
Höjd 80 cm
Bestämning interiör
Blomkruka ingår ej
Genomsnitt 25 cm
Antal ark 241 ks
Arkmaterial textilier
Bladets färg grön
UV-skydd inte
Ursprungsland Tyskland

Recensioner

0 z 5
Denna produkt har inga betyg. Bli den första att betygsätta det!