Konstgjord tendril Geranium rosa 70 cm

94,90 kr med DPH
75,92 kr utan moms
Inte tillgänglig
14 dní na vrátenie Naše produkty nesplnili Vaše očakávania? Napíšte nám a my Vám poskytneme zľavu alebo vrátime celú platbu.
Máte nejakú otázku? V takomto prípade nás neváhajte kontaktovať na čísle +421 2222 000 62 alebo vyplňte kontaktný formulár.

Beskrivning

Denna konstgjorda rosa muskot (pelargon) är det perfekta dekorativa elementet som passar som dekoration för ditt hus, lägenhet, balkong eller terrass. Det kännetecknas av högkvalitativt textilmaterial, som används för blad och blommor. Bladen är därför mer stabila och har en tydligare prägling. Dessutom replikeras blommorna helt naturligt. Den konstgjorda blomman består av individuella rankor i olika längder, som konvergerar i en klubba. Som redan nämnts är färgen på bladen, blommorna och bladstrukturen lika verkliga. För en balkongkruka med en längd av 1 m rekommenderar vi cirka 6 rankor. Längden på en stång är cirka 70 cm, klubben är cirka 10 cm. Antalet blad av växten är 111 och de konstgjorda blommorna 14. Med denna vackra växt ägnades uppmärksamhet åt minsta detalj för att skapa en bedrägligt verklig och högkvalitativ konstgjord växt. Bilden visar de 3 beskrivna rankorna.

Parametrar

Produktkod 2360